10.000 humans

no replay jas intro

Dissabte, 3 Novembre, 2012

10.000 humans edicions varen ser creades l’any 1989 amb la intenció d’editar publicacions essencialment gràfiques, sense respectar gèneres ni disciplines, fora de moda. La intenció fou treure coses que vèiem als tallers i a les cases, però no a les llibreries. Productes que es poguessin difondre, enfront de l’obra única. Sense numerar ni signar, enfront de l’obra gràfica. Coses que ens excitaven, que consideràvem imprescindibles. Material que lligava amb les autoedicions però fugint de la precarietat forçada: servint-nos dels mitjans que la tecnologia oferia o dedicant el temps que l’economia desaconsellava. De fet no eren edicions de luxe, sinó edicions adeqüades a cada projecte particular, a mida del desig. Varem proclamar: volem exhumar productes socialment estèrils, impermeables a l’èxit i de circulació controlada,i així ho férem de manera sistemàtica, cruel i meticulosament esburbada fins a l’any 1993. Escenificant un potlatch fora mida les edicions s’estimbaren per aquella data, com a consequència de la ruïna personal i no editorial, ja que mai no estaren sotmeses a les lleis del benefici. A partir del 93, 10.000 HUMANS entra en una fase d’hibernació indefinida en la qual perdura, immaterial. Durant els cinc anys que el projecte es posà en pràctica es varen establir esporàdiques connexions internacionals, ens vàrem veure parcialment arrossegats dins els aiguamolls del mail art i vàrem realitzar intercanvis puntualment profitosos. Òbviament fórem estafats, malbaratats i hiperventilats per la major part dels nostres proveïdors, distribuidors i bonyarruts col.laboradors de la petita i mitjana empresa, cosa que mai ens va sebre massa greu, ja que ens va permetre presenciar misèries humanes que rarament es mostren als documentals. Com que posseïm encara un estoc considerable que valoram en un grau extrem, és la nostra intenció continuar distribuint els llibres, sense saldar i variant els preus en funció de la interpretació de la teoria de les catàstrofes de René Thom, fins a exhaurir les nostres existències. O els nostres dies, que vé a ser el mateix.

 

subnutrició

inventari

Diumenge, 4 Novembre, 2012

publicacions editades per 10.000 humans

IN EXTREMIS  dibuixos: lluís juncosa  text: damià alou  20 pàgines B/N (offset)  + coberta a color (serigrafia)  44×31 cm  1989

MAMA NIN MARCIANO  dibuixos: miquel rosselló  20 pàgines color (offset)  34×23,5 cm  1989

ENRAMPADES  dibuixos: rafel joan  40 pàgines color (serigrafia 4 tintes i offset)  16,5×23 cm  1990

HUMANS  serigrafia 6 tintes de lluís juncosa  1990

MISERERE  dibuixos: miracoloso  44 pàgines B/N  + portada a color (offset)  35×25 cm  1991

SUTZE ATLAS  imatges seleccionades i composades per lluís juncosa  56 pàgines a color  (offset)  30,5×21,5 cm  1993

WINDSOR (circa 1966)  col·lecció de 4 postals  quatricromia B/N  10,5×15 cm  1993

DIRTY LOVE AUTOPSY  elles sont de sortie # 40?  dibuixos: bruno richard  54 pàgines color (offset)  29,7x 21 cm  1994

10.000 HUMANS edicions   palma (mallorca)  països catalans

 

vacúol

vivisecció (1990)

Dilluns, 5 Novembre, 2012
ulòtric

fetus (1989)

Dimarts, 6 Novembre, 2012

Fetus de moneia amb els ossos tintats fotografiat per Mercè Socías al Museu Zoològic de Barcelona. Primera postal editada per 10.000 humans.

 

exfoliació

alien info

Dimecres, 7 Novembre, 2012

Full informatiu publicat l’any 1991. La confusió entre les cobertes d’In Extremis i Mama & Nin Marciano ha de considerar-se com una aportació característica de la impremta UNIGRAF de can Pastilla.

 

 

renyoc

going down

Divendres, 9 Novembre, 2012

In extremis fou la primera publicació editada per 10.000 humans, l’any 1989. Dins una carpeta serigrafiada a 4 tintes de 44×31,5 cm, un quadern de 20 pàgines totalment dibuixat per Lluís Juncosa que inclou el text In extremis de Damià Alou. Tant el text com el dibuix varen ser realitzats entre 1986 i 1988. Col·lecció all the bitches in the world. Serigrafia realitzada per J’suis Desolé.

IN EXTREMIS. A black & white noodle soup with a text by Damià Alou and drawings by Lluís Juncosa, in a plastified portfolio printed on silk-screen. 20 pages offset. 44×31,5 cm.

uribarri

apèndix doble

Dimecres, 14 Novembre, 2012

pàgines 13 i 7 d’In extremis (Damià Alou / Lluís Juncosa, 10.000 humans edicions, 1989)

 

 

ejaculador